17.02.13

Inspirasjon - soverom



Som de fleste av dere kanskje vet, holder vi på å pusse opp et rom i 2 etasjen som skal bli vårt nye soverom.

Så nå har jeg surfet litt rundt på nettet og sett mange flotte soverom til inspirasjon:)

Her er et lite utvalg av bildene jeg fant:







 

 
 
                                                             
                                                   Mye lekkert, med mange fine detaljer:)

Foruten om å finne vakre soverom på nettet og her i blogglandia, finner jeg også masse inspriasjon i interiørblader! Tenkte jeg skulle klippe ut fine ideer og ting som jeg liker. Gjøre noen av dere det eller? Jeg tar jo vare på nesten alle interiørbladene jeg kjøper!

Jeg så noen veldig fine bordlamper fra Lene Bjerre med monogram på hos Låvebutikken,de var rålekre! Vil ha litt finere nattbord & nattbordslamper enn de vi har nå. Vil gjøre dette soverommet litt mer ekslusivt ;) Har jo sett for meg litt om hvordan det skal bli da, har blant annet et gammelt sminkebord etter Pål sin bestemor og en gammel stol som jeg skal male og trekke om. Lysekronen som vi hadde i stuen tidligere, skal henges opp:)  Så noen planer har jeg allerde da;)

Det er et litt stort prosjekt vi har satt igang og det tar nok enda litt tid før det er ferdig. Pål og svigerfar har nå begynt å ha på plass lister, noe som er litt flisespikkeri sier de. Det er et gammelt hus og alt er ikke helt i vater;)

 Kommer snart med litt bilder igjen for å vise dere fremgangen:)

                                                  Ha en fin søndagskveld & en fin ny uke!


                                                                            Siv


P.S:  Har dere fulgt med Halvbroren på NRK på søndager? Jeg så siste episode allerede igår. Synd det ikke er flere episoder, men jeg kommer garantert til å se den igjen en gang!  En utrolig fin serie & utrolig flinke skuespillere. Den anbefaler jeg virkelig!! Løp å kjøp den på DVD eller se den på get ;)  






                                                                    

7 kommentarer:

  1. Herlige inspirasjonsbilder fra flotte soverom - kunne gjerne ha "flyttet inn" i samtlige av de...

    Fin søndagskveld til deg!

    Klem Hildegunn

    SvarSlett
  2. Så fine bilder og takk for tips:) Den er bra ja?

    Klemmer

    SvarSlett
  3. Masse fint her ja:) Spennende å skal pusse opp soverommet ja:) Har jo gjort det vi og..og jeg har en plan om hvordan det skal bli, den må bare bli utført først;)

    kanskje det er halvbroren vi er nødt til å begynne å se da:D Takk for tips:)

    SvarSlett
  4. Jeg driver på med samme prosjekt.... prosjekt soverom.... ser vi har en del felles, lyst og lett interiør... :)
    gleder meg til å se resultatet....

    Vi bygger ut, så går en stund før vårt blir ferdig...

    Klems Diana.

    SvarSlett
  5. Såå mye deilig inspo :)

    takk for alltid like hyggelige ord inne hos meg. Dessverre strekker ikke tiden til alltid, slik at jeg får besøkt deg, og lagt igjen spor, men de gangene jeg har tid og anledning kommer jeg så fort jeg kan *fnis*

    Nydelig onsdag til deg, ikveld har jeg og mannen datenight middag og stand up :) Gleder meg!

    Klem fra
    -Maia

    SvarSlett
  6. Hei Siv.
    Ta en titt inne hos meg.;)
    Klem Mette.

    SvarSlett
  7. Hello!
    After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot".
    "International Directory Blogspot" It's 165 Countries and 8790 Websites !
    Missing yours join us
    If you join us and follow our blog, you will have many more visitors.
    It's very simple, you just have to follow our blog, enter your Country and your blog url in a comment, and you will be automatically integrate into the Country list.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world and to share different passions, fashion, paintings, art works, photos, poems.
    So you will be able to find in different countries other people with passions similar to your ones.
    I think this community could also interest you.
    We ask you to follow the blog "Directory" because it will give you twice as many possibilities of visits to your blog!
    Thank you for your understanding.
    Please follow our blog, it will be very appreciate.
    I wish you a great day, with the hope that you will follow our blog "Directory".
    After your approval to join us, you will receive your badge
    We ask that you follow our blog and place a badge of your choice on your blog, in order to introduce the "directory" to your friends.
    Regards
    Chris
    I follow your blog, I hope it will please you
    To find out more about us, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    SvarSlett